Понеділок, 29.04.2024, 17:23
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

КУ Центр ПРПП Володимир-Волинського району

Меню сайту
Категорії розділу
Методична скарбничка. Створюємо разом
Інформатика
Математика
Управління школою
Українська мова та література
Світова література
Географія
Практичні психологи
Логопедія
Фізика
Музичне мистецтво
Виховна робота
Хімія
Технології
Історія
Біологія
Початкове навчання
Пошук
Вхід на сайт
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична скарбничка


Вовчук О.О. Корекція акустико-артикуляційних узагальнень у дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення

Зміст досвіду: формування мовленнєвої компетентності у дітей, що досягається шляхом цілеспрямованої роботи з корекції звукової сторони мовлення.

Провідна ідея досвіду роботи - це створення розвивального середовища, яке відповідає віковим особливостям молодших школярів, корекція та профілактика мовленнєвих порушень у дітей – логопатів, формування мовленнєвої компетентності та сприяння гармонійному розвитку особистості шляхом цілеспрямованої і систематичної логопедичної роботи.

Об’єктом досвіду є діяльність вчителя логопеда, спрямована на формування у молодших школярів із ФФНМ артикуляційних та акустичних узагальнень. Вчитель-логопед володіє спеціальними знаннями і вміннями, сучасними підходами до дітей, до навчально-виховного процесу, впроваджує в практику найефективніші методи і прийоми корекційної роботи, добре орієнтується в сучасних технологіях та методиках і використовує їх у професійній діяльності, постійно підвищує свій професійний рівень та педагогічну майстерність. Процес корекції мовлення вчитель-логопед будує на основі наочно-практичних, активних і продуктивних методів, які формують правильну вимову фонем, стимулюють розвиток фонематичних процесів у дітей, розширюють і збагачують їх словниковий запас, формують зв’язне мовлення. Предметом досвіду є методичне забезпечення проведення вчителем – логопедом корекційної роботи з розвитку у молодших школярів з ФФНМ артикуляційних та акустичних узагальнень. Новизна педагогічних ідей заключається у тому, що в основі досвіду лежить новий підхід до корекційного логопедичного впливу – орієнтація іде на кожну дитину як особистість, з урахуванням вікових та індивідуальних її особливостей, на розвиток мовленнєвої компетентності учнів за допомогою новітніх інноваційних технологій.

Форма відбору:

  • Професійні конкурси :
  • Виставка з освітніх досягнень: Творчі сходинки педагогів Волині 2012р, 2013р.
  • Науково-методичні видання: «Артикуляційна гімнастика», «Живі картинки», «Живі склади», «Корекція акустико – артикуляційних узагальнень у дітей з ФФНМ», «Вправи для розвитку акустико – артикуляційних узагальнень у дітей»

Період вивчення досвіду: 2012-2014 н.р. Сєргєєва В.Г.,Кобилінська О.В.

Форма узагальнення: опис досвіду, буклет, презентація

Схвалено: методичною радою РМК, протокол № 4 від 16.04.2014р.

Місце збереження: методичний кабінет відділу освіти Володимир-Волинської райдержадміністрації.

Заходи із запровадження досвіду: представлений на засіданні районного методичного об’єднання вчителів – логопедів, використовується у Суходільській ЗОШ І-ІІІ ст.,НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ліцей» с. Зимне, логопункті при РМК та рекомендовано для поширення у загальноосвітніх навчальних закладах району. Круглий стіл вчителів логопедів та вчителів інклюзивної форми навчання «Корекція мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами».

Висновки: рівень готовності до розповсюдження – високий. Можливі форми подальшого запровадження: майстер - клас  вчителя – логопеда, пропозиції до розповсюдження – рекомендація до схвалення ППД науково – методичною радою ВІППО, публікації в періодичних виданнях.

Категорія: Логопедія | Додав: РМК (06.11.2014)
Переглядів: 689 | Рейтинг: 5.0/1