Субота, 27.04.2024, 14:12
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

КУ Центр ПРПП Володимир-Волинського району

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Професійний розвиток

   

Закон України Про освіту

Стаття 59. Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників

Професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання. Заклади освіти, в яких працюють педагогічні та науково-педагогічні працівники, сприяють їхньому професійному розвитку та підвищенню кваліфікації.

Професійний стандарт за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти»

Професійний розвиток педагогічного працівника передбачає оволодіння професійними компетентностями відповідно до кваліфікаційних категорій (спеціаліст вищої категорії, спеціаліст першої категорії, спеціаліст другої категорії, спеціаліст). 

Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників (Постанова Кабінету Міністрів України №  672 від 29.07.2020 р.)

Професійний  розвиток педагогічного працівника  персональний шлях реалізації професійного потенціалу, що ґрунтується на його вільному виборі закладу освіти, установи, організації, іншого суб’єкта освітньої діяльності, видів, форм,темпу здобуття освіти та освітньої програми в межах здобуття освіти дорослих. 

 

Загальні та професійні компетентності педагогічного працівника

Загальні компетентності

Здатність діяти як відповідальний громадянин та брати участь у суспільному житті на різних рівнях (громадянська компетентність)

Здатність до взаємодії з іншими в різних соціальних ситуаціях та критичного оцінювання соціальних подій і явищ (соціальна компетентність)

Здатність до особистісного і професійного самовизначення, самоствердження і самореалізації впродовж життя, до цінування багатоманітності у суспільстві (культура самовираження)

Здатність до створення команди однодумців, прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов‘язків (лідерська компетентність)

Здатність до творчого пошуку й реалізації нових ідей, до самопрезентації та результатів своєї професійної діяльності; здатність до керування власним життям і кар`єрою (підприємницька компетентність).

Трудові функції (професійні компетентності (за трудовою дією або групою трудових дій)

Застосування сучасних змісту освіти, методик і технологій

  1. Мовно-комунікативна компетентність
  2. Предметна компетентність
  3. Інформаційно-цифрова компетентність

Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу

  1. Психологічна компетентність
  2. Емоційно-етична компетентність
  3. Компетентність педагогічного партнерства

Організація здорового, безпечного, розвивального, інклюзивного освітнього середовища

  1. Інклюзивна компетентність
  2.  Здоров’язбережувальні компетентність
  3. Проєктувальна компетентність

Управління освітнім процесом

  1. Прогностична компетентність
  2. Організаційна компетентність
  3. Оцінювально-аналітична компетентність

Безперервний професійний розвиток

  1. Інноваційна компетентність
  2. Здатність до навчання впродовж життя
  3. Рефлексивна компетентність