Понеділок, 10.12.2018, 08:08
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Відгуки/Пропозиції
Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Тема:
Текст повідомлення *:
Код безпеки *:

Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освіта Володимир-Волинського району Волинської області

Головна » 2018 » Січень » 30 » Реалізація власних творчих потреб дитини у художній діяльності на уроках мистецького циклу
20:43
Реалізація власних творчих потреб дитини у художній діяльності на уроках мистецького циклу

Загальновідомо, що творча діяльність  допомагає відтворювати почуття, думки, фантазії та призводить до вищого прояву творчої самореалізації людини— креативу. Яким чином організувати практичну діяльність на уроці мистецтва, щоб  дитина мала можливість до роздумів, розвитку  творчого  підходу, виявлення ініціативи, самостійності і винахідливості, - визначали вчителі мистецьких дисциплін під час науково-практичної конференції «Реалізація власних творчих потреб дитини у художній діяльності на уроках мистецького циклу», що відбулась 23 січня у Центрі позашкільної освіти міста. Гості конференції, викладачі-методисти педагогічного коледжу ім. А.Ю.Кримського Білик Оксана Сергіївна і  Сурмик Світлана Сергіївна розповіли  про  способи самовираження та реалізацію творчих потреб дитини через художньо-творчу діяльність на уроках образотворчого та музичного мистецтва. Богута Оксана Михайлівна, вчитель образотворчого мистецтва  НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія ім. Н.Ужвій» м.Любомля, поділилась цінним досвідом організації творчої взаємодії, формування у старшокласників умінь творчої інтерпретації зображення в техніці колажу  за допомогою різних художніх матеріалів. Як формувати навички практичної роботи  в художньо-образному ключі на уроці   образотворчого  мистецтва, визначила Стрельчук Ніна Адамівна, вчитель ЗОШ І-ІІІ ст. м.Устилуг. Марцинюк Віктор Миколайович, вчитель ЗОШ І-ІІ ст.с. Зоря, дав поняття про види практичних робіт, які стимулюють  інтерес до музики, виявляють музичні нахили школярів, розвивають продукування нових ідей.  

У підсумку учасники конференції узагальнили сучасні підходи до організації творчої діяльності  дитини на уроці мистецтва,  які переносять акцент із вивчення власне “мистецтва” на його застосування.Адже застосування, використання мистецьких знань та вмінь - потужний засіб формування  творчої особистості дитини,  мистецького сприйняття  нею світу.

Категорія: РМК | Переглядів: 67 | Додав: РМК