Четвер, 22.02.2018, 12:14
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Відгуки/Пропозиції
Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Тема:
Текст повідомлення *:
Код безпеки *:

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освіта Володимир-Волинського району Волинської області

Головна » 2017 » Листопад » 28 » ЯК ВЧИТИ ПІЗНАВАТИ СВІТ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ
20:01
ЯК ВЧИТИ ПІЗНАВАТИ СВІТ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ

Інтеграція об’єднує  знання  із  різних  навчальних  предметів,  тем   навколо  однієї  проблеми для того, щоб  сприймання,  мислення,  почуття  учня  були  інформаційні та емоційно  забарвлені,  щоб  дитина мала  змогу  пізнавати   явище чи предмет різнобічно, мала  цілісні знання. Про мету, завдання та  особливості  інтегрування розмірковували вчителі 3 класів  23 листопада в ЗОШ І-ІІ ст.с.Микитичі під час практичного семінару «Використання  можливостей  інтеграції   для  різнобічного  розгляду певного об’єкта,  поняття,  явища  на  уроці». Практична частина семінару була представлена інтегрованим уроком з природознавства, літературного читання і образотворчого мистецтва, який показала у 3 класі вчител Окшин Наталія Степанівна. Інтеграцію  як  засіб  навчання,  вчитель спрямувала  на   розвиток  в учнів ерудиції, мислення, можливості творити. Питання переваг і проблем інтеграції навчального матеріалу, результати інтегрованого навчання, практичні рекомендації з проведення інтегрованих уроків опрацювали вчителі під час міні-тренінгу «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу»,  який провела керівник   семінару Василенко Т.М.  Вчитель ЗОШ І-ІІ ст. с. Хмелівка Цаль Л.О. представила присутнім приклади орієнтовної  інтеграції навчальних тем та предметів у І семестрі 3 класу, довівши, що інтеграція  -  це, безперечно,школа  педагогічного  пошуку.  Методист Костюк І. В. презентувала   методичну літературу та  інтернет-ресурси з проблеми інтеграції  у початковій школі.

Робота семінару ще раз довела, що інтеграція   як  мета  навчання, дає  дитині  знання,  що  відбивають  зв'язок   окремих   частин  світу  як  системи,  вчить   з  перших   кроків  навчання у школі   уявляти   світ  як  єдине   ціле,  в   якому   усе  взаємопов’язане і  взаємозалежне.

Категорія: РМК | Переглядів: 42 | Додав: РМК