Неділя, 20.01.2019, 12:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Відгуки/Пропозиції
Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Тема:
Текст повідомлення *:
Код безпеки *:

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освіта Володимир-Волинського району Волинської області

Головна » 2018 » Грудень » 19 » Як гра процес учіння мотивує
15:33
Як гра процес учіння мотивує

«Усіма можливими засобами потрібно запалити в дітях гаряче прагнення до знань та учіння», - писав видатний чеський педагог та гуманіст Я.А.Коменський. Одним з дієвих засобів, що формує позитивну мотивацію учіння, є використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. 14 грудня під час практичного семінару «Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації учіння», який відбувся у Рогожанській ЗОШ І ступеня, вчителі ЗОШ І ступеня мали можливість спостерігати за використанням дидактичних ігор на уроці-мандрівці в 4 класі.

Вчитель Котович Олена Володимирівна продемонструвала як використання елементів ігрових технологій сприяє активізації пізнавальної активності школярів, як поєднання дидактичної спрямованості та ігрової форми і методик стимулюють успішне оволодіння навчальним матеріалом. Ігри допомагали позитивній зміні рівнів активності школярів - від репродуктивного через пошуковий до творчого.Петрук Наталія Миколаївна, вчитель Охнівської ЗОШ І ст., презентувала учасникам семінару дидактичні ігри, які використовує у практиці, та ігрові «методичні новинки»,що з’явилися в освітньому процесі із впровадженням нового Держстандарту. Вчителі активно долучилися до опрацювання проблеми, ділилися досвідом використання ігрових технологій із власного творчого доробку та дійшли висновку, що урізноманітнення ігрових форм уроку, використання вікових дидактичних ігор формує в школярів стійкий пізнавальний інтерес та високу мотивацію учіння.

Категорія: РМК | Переглядів: 33 | Додав: РМК