Неділя, 20.01.2019, 12:39
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Відгуки/Пропозиції
Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Тема:
Текст повідомлення *:
Код безпеки *:

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освіта Володимир-Волинського району Волинської області

Головна » 2018 » Грудень » 13 » Формування і розвиток дослідницьких умінь дитини у початковій школі
13:06
Формування і розвиток дослідницьких умінь дитини у початковій школі

10 грудня 2018 року відбулося практичне засідання творчої групи вчителів початкових класів району «Формування і розвиток дослідницьких умінь дитини у початковій школі».

На ньому обговорили науково – методичну літературу з проблемного питання, методику організації проектної діяльності на уроках курсу « Я у світі», розглянули панораму уроків навчального предмету « Я у світі» у різних класах початкової школи з використанням дослідницьких та індивідуальних проектів. Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому що він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні. Робота над проектом сприяє розкриттю здібностей, талантів дітей, викликає бажання творчо працювати. Використання проектного навчання формує та розвиває пізнавальну активність учнів, сприяє розвитку вмінь самостійно набувати знання, поєднувати їх у певну систему, використовувати у реальному житті. Учні стають не пасивними «споживачами» знань, а долучаються до творчої діяльності й ставляться до неї з великою зацікавленістю.

Використовуючи дослідницько-проектні методи навчання, ми переконалася, що учні стали краще аналізувати, зіставляти, виділяти головне, вміло застосовувати набуті навички на практиці. Можна сказати, що впровадження у практику роботи активних методів навчання робить процес навчання значущим, орієнтованим на особистість учня. 

Категорія: РМК | Переглядів: 26 | Додав: РМК