Четвер, 22.08.2019, 12:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Відгуки/Пропозиції
Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Тема:
Текст повідомлення *:
Код безпеки *:

Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освіта Володимир-Волинського району Волинської області

Фахові конкурси

ПЕРЕМОЖЕЦЬ РАЙОННОГО, УЧАСНИК ОБЛАСНОГО ЕТАПУ КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ — 2017" У НОМІНАЦІЇ “БІОЛОГІЯ”.

 

Гладчук Оксана Леонідівна, учитель біології комунального закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів м.Устилуг Устилузької міської ради Волинської області” Володимир-Волинського району.

Педагогічне кредо:

Не примушувати, а переконувати;
не керувати, а організовувати;
не обмежувати, а надавати свободу вибору.

 

Народилася Оксана Леонідівна у м. Володимирі-Волинському -  історичному та мальовничому краї Волинської області, закінчила Львівський державний університет ім. Івана Франка. Та доля визначила для її професійної діяльності іншу місцину під назвою Устилуг. Відомий композитор І.Ф. Стравінський вважав Устилуг “райським куточком для творчості”. Мабуть, таким для неї стала устилузька школа, адже учитель - це одна з найбільш творчих професій, яка поєднує у собі науку та мистецтво у найрізноманітніших варіантах, часто споріднюючись з працею письменника, режисера – постановника, актора, педагога, психолога та науковця.

Гладчук О.Л. вважає, що головним для навчання і виховання підростаючого покоління повинні бути ерудиція педагога, глибока культура, повага та любов до людини. Саме ці складові й визначають характер взаємостосунків з учнями та впливають на якість знань, умінь та навичок дітей. Учитель повинен бути віддзеркаленням сучасності, провідником нового. Враховуючи запити нинішніх учнів, у роботі використовує інноваційні технології навчання та виховання: інтерактивне навчання (елементи проблемного навчання), мультимедійні та мережеві технології, елементи ігрових технологій.

У своїй педагогічній діяльності старається створити атмосферу “свободи навчання”, яка характеризується тим, що учні не бояться помилитися в обговоренні різних проблем, взаємодіють у навчанні один з одним, бачать в учителеві джерело знань, досвіду. На уроках учні можуть вільно висловлюватися, пропонувати свої ідеї та навіть самі виступати в ролі учителя. Учні малюють плакати, тематичні малюнки, влаштовують виставки. Розвиваючи наукове мислення учнів, намагається формувати у свідомості вихованців відчуття вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності, керується морально-етичними критеріями і почуттям відповідальності  за власне здоров'я. Мріє, щоб уроки біології були справжньою школою здоров'я, адже “здоров'я – це не все, а все без здоров'я — ніщо”.

На основі перспективного педагогічного педагогічного досвіду сформувала свій стиль роботи, в основу якого покладена методична проблема: ”Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу з метою формування здоров’язберігаючої компетентності учнів”.

*****************************************************************************************************

ПЕРЕМОЖЕЦЬ РАЙОННОГО ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ "ВЧИТЕЛЬ РОКУ-2017" У НОМІНАЦІЇ "ПОЧАТКОВА ОСВІТА"

БУЛЕЦА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
ЗОШ І-ІІ ст. с. Ласків

"Щасливим є той, хто може розгледіти красу
у звичайнісіньких речах, там, де інші нічого не бачать!
Все – прекрасне, досить лише вміти придивитися".

Сучасній школі потрібні висококваліфіковані вчителі, які постійно шукають і знаходять найбільш ефективні шляхи й засоби вирішення завдань навчання, виховання, розвитку учнів, підготовки їх до життя.  Таким педагогом  є вчитель початкових класів  ЗОШ І-ІІ ст. с.Ласків  Булеца Наталія Іванівна.

Учитель має добру науково-теоретичну підготовку, багаторічний досвід роботи з дітьми молодшого шкільного віку. Як досвідчений педагог, володіє широким спектром  стратегій  навчання, застосовує нестандартні форми організації навчання. Працюючи  над проблемою розвитку зв’язного мовлення молодших учнів  шляхом використання  ІКТ  та елементів інтерактивного навчання,  розуміє - щоб залучити  кожного учня до  активного учіння, потрібні  технології, які активізують його розумову діяльність,  сприяють підвищенню інтересу, мотивації навчання. Тому  використовує сучасні методичні прийоми, що спонукають дитину до активної мовленнєвої діяльності, стимулюють пізнавальні можливості, збагачують активний словник, зокрема - ігрові, мультимедійні, мережеві технології, інтерактивне навчання. Наталія Іванівна – майстер своєї справи, який шукає шляхи  максимальної реалізації особистості кожного учня та  власного самовираження.  Разом з дітьми  досліджує принципово важливі  для дитинства проблеми, що робить  навчання не  тільки потрібним, але й  цікавим. Вчитель  турбується  про емоційний стан своїх учнів,  дає можливість розкритися їх потенціальним здібностям, навчає їх  бачити у  звичайному  незвичайне,  спостерігати, слухати,  висловлювати власні  оцінні судження, робити висновки, мислити.  Її уроки глибоко продумані і методично довершені, відзначаються науковістю, організованістю, супроводжуються чітким  добором   різновидів вправ, завдань, наочного матеріалу. На уроках панує  атмосфера співробітництва, довіри,  взаєморозуміння.

Бере активну участь у методичній роботі різних рівнів, ділиться з колегами досвідом роботи під час педагогічних читань, науково-практичних конференцій, семінарів, майстер-класів, на сторінках власного мережевого ресурсу,  професійних сайтів  “Шкільне життя”, “Відкритий урок”.  Постійно працює над вдосконаленням фахового рівня,  знайомиться з новинками  в галузі початкової освіти. Різнобічна  робота вчителя  відзначена грамотами відділу освіти, молоді та спорту, Володимир-Волинської  районної  державної адміністрації. 

*****************************************************************************************************

ПЕРЕМОЖЕЦЬ РАЙОННОГО ЕТАПУ КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2016"

Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»

Я, Жаловага Галина Володимирівна, учитель англійської мови. Розкриваю для себе таємниці і скарби професії педагога уже протягом 13 років. Любов до нових відкриттів та звершень, пізнання незрозумілого та захопливого світу англійської мови мені прищепили мої вчителі ще під час навчання у Зимнівській середній школі. Їх підтримка та добре слово важливі для мене і зараз. Іскра бажання стати вчителем загорілася в мені після першого проведеного самостійно уроку під час Дня самоврядування, потім був педагогічний коледж ім. А.Ю.Кримського та навчання у Рівненському гуманітарному університеті на філологічному факультеті.

Погоджуюсь із думкою, що вчитель – semper tiro, бо щодня щось нове відкриваєш для себе. Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, змінюються освітні запити школярів, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити дитину бути Людиною. Вважаю, що педагогічне покликання – це не тільки  передавання знань, умінь і навичок, а й усебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного, відповідального, свідомого громадянина країни, що, як казав японський філософ Сантаяна, ногами упирається в рідну землю, а очима оглядає увесь світ. Над усе прагну підтримати в учнів жагу до знань, розвинути і зберегти їх таланти, вселити віру в себе, у свої сили. У навчанні не повинно бути нещасних дітей, душу яких пригнічує думка, що вони ні на що не здатні. Найбільшою нагородою для мене є досягнення вихованців.

На сучасному етапі розвитку сус­пільства перед учителем стоїть за­вдання зацікавити учнів, відкрити можливість для пізнання, використовуючи те, що їх приваблює у сучасному цифровому світі, у процесі навчання. Тому застосування у навчальному процесі інноваційних форм роботи та ІК-технологій вважаю доцільним, бо це дає мож­ливість учням знаходити інформа­цію; робить уроки цікавими, нестан­дартними; навчання набуває інтер­активної форми. З метою формування самостійних суджень та критичного мислення застосовую елементи проблемного та проектного навчання (створення учнями мультимедійних презентацій, буклетів, рекламних брошур, коміксів, дослідження звичаїв та традицій англомовних країн), завдання із розвитку критичного мислення, а саме використовую вправи на осмислене читання та вчу учнів робити висновки та аналізувати отриману інформацію. Значними помічниками у роботі є комп’ютерні технології, у тому числі мультимедійні презентації на різні лексичні та граматичні теми, відео- та аудіофрагменти.

Розумію, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до творчої роботи, всіляко допомагаю. Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю його. Вірю дітям, а вони вірять мені. Найголовніше - не зійти з обраної дороги, якою пробираєшся зі своїми учнями крізь темряву.

Досвідом роботи із впровадження інтерактивних методів навчання ділюся на сторінках журналу «Англійська мова та література» та інтернет сторінках .

******************************************************************************************************

 

******************************************************************************************************

Лауреат  обласного конкурсу «Учитель року-2015»

 

Уже понад двадцять років несе школярам своє полум’яне слово, яке поглиблює в юних серцях почуття любові і поваги до свого родоводу, мови, до рідної історії, до багатостраждального народу, який будь-що прагне зберегти священні витоки духовності, народні звичаї, свята, традиції учитель української мови і літератури НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. - дитячий садок” с.Льотниче  О. Є.  Слабкевич.

Кожен урок Оксани Євгеніївни — цікава подорож у незвідане, прилучення до мистецтва слова і таїни творчості, не просто виклад теоретичного матеріалу,  а постійний пошук, новаторство. Учитель використовує методи, які допомагають долучити школярів до книги, обговорення та  інтерпретації художнього твору. Уроки словесності проводить творчо, емоційно, цікаво.

Оксана Євгеніївна результативно працює з обдарованими дітьми. Вона дає змогу учням вільно висловлюватися і творити, адже тільки тоді дитина зможе розкритися як творча особистість. Тому її вихованці неодноразово ставали переможцями і призерами районного та обласного етапів Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури, конкурсу-захисту наукових робіт Волинського відділення МАН (секція української літератури), творчих конкурсів.

Оксана Євгеніївна переконана, що  місія педагога-словесника у школі чи не найважливіша, завдання, яке поставлене перед ним, – підготувати дитину до дорослого життя за законами добра і справедливості, за законами української ментальності, узявши за основу живе українське слово і виховавши любов до нього і потребу спілкуватися ним – українським словом.

У  перші дні грудня свій досвід роботи Слабкевич О. Є. презентувала на обласному конкурсі «Вчитель року-2015» у номінації «Українська мова і література». Тестування з фахової майстерності, створення освітнього проекту, майстер-клас, відкритий урок  лише засвідчили високий професійний рівень педагога. За загальною кількістю балів конкурсних випробувань  членами журі  Слабкевич Оксану Євгеніївну визнано лауреатом (ІІ місце) обласного етапу.